Webinář – Efektivní spolupráce v projektovém týmu

Řešíte jak efektivně komunikovat v projektovém týmu? Jak zařídit aby vaši kooperanti a investoři dostali vždy správnou verzi modelů a výkresů? Jak nikdy nepřijít o žádnou verzi dokumentů a jak celé tyto procesy co nejvíce zautomatizovat? Pokud jste někdy řešili zmíněné problémy nebo jiné, které souvisí s komunikací v týmu nad modelem a výkresovou dokumentací, pak právě pro vás bude vhodný tento webinář na kterém vám představíme možné řešení. Řešení, které můžete využít na jakémkoliv zařízení (Windows, MAC, Android, Apple,…), se spoustou různých formátů souborů (50+) a kdekoliv jste – v kanceláří, na stavbě nebo jinde na cestách.

Pro koho je webinář vhodný?

Webinář je vhodný pro všechny, kteří aktuálně řeší projektovou komunikaci nad modelem pomocí e-mailů, FTP úložiště, Sharepointu a podobných řešeních. Pokud se vám tedy již stalo, že jste si přepsali verze modelu, zaslali zákazníkovi, investorovi nebo kooperantovi špatnou verzi, pak je webinář právě pro vás. Dostáváte podklady v různých CAD formátech a potřebujete program, který je zvládne všechny?

Dozvíte se jak zaslat model zákazníkovi tak aby si nemusel pro prohlížení nic instalovat. Jak se dají porovnávat rozdíly mezi verzemi ve 3D modelu. Jak vytvářet markupy a poznámky přímo do modelu a výkresů. Jak automaticky ukládat verze a změny v modelu a mít možnost se kdykoliv ke kterékoliv verzi vrátit. Jak spolupracovat s desítkami různých CAD formátů. Jak efektivně řešit všechny tyto problémy vám ukážeme za pomocí aplikace BIM 360 TEAM.

Osnova webináře

  1. Správa uživatelů, členů projektů a přístupů
  2. Nahrání a správa nejen stavebních modelů a dokumentace
  3. Možnosti prohlížení CAD dat
  4. Přehled všech vlastností dokumentace a verzí
  5. Komunikace nad projektovými daty v interním týmu
  6. Vytváření poznámek a markupování ve výkresech a modelech
  7. Sdílení a komunikace nad daty s externisty, kooperanty a investory
  8. Export dat a možnost externího stahování
  9. Správa notifikací při změnách v projektu
  10. Vizuální porovnání změn mezi verzemi 3D modelu
  11. Aktivní kontrola nad modelem – Jak nahlížet a pracovat nad modelem v týmu ve stejný čas online

Organizace

Datum: 17.3.2017

Délka webináře: 10:00 – 11:00 (+ případné dotazy)
Potřebné vybavení: Připojení k internetu, sluchátka/bedničky. Není potřeba nic instalovat. Informaci pro připojení vám zašleme v emailu před webinářem.

Registrace

Prosíme všechny zájemce o webinář, aby se včas registrovali přes formulář na našich stránkách Adeon CZ.

Zaregistrujte se včas >

Máte otázky? Ozvat se nám můžete na bim@adeon.cz
Matěj Škarka, Adeon CZ